ذاکر(مرجع بزرگ دانلود مداحی)

جمعه 25 مرداد 1398
13:31
َAGg

وبلاگ ذاکر مرجع بزرگ دانلود بهترین مداحی های ذاکران اهل بیت می باشد

ورود به وبلاگ

اگه شما هم دنبال بهترین و برترین داحی ها و نوحه ها برای ماه محرم هستید پیشنهاد ما اینه که یه سری به وبلاگ ذاکر بزنید....

ورود به وبلاگ

وبلاگ ذاکر با بیش از 1200 مداحی برتر در نمونه های بسته ای و تکی منبع و مرجه شایسته و خوب دانلود مداحی و نوحه برای شما بزرگواران دوست دار اهل بیت می باشد...
قربه الی الله تعالی


[ بازدید : 737 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (8)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
15:25
َAGg

جوانان و نوجوانان

ما جوانهايمان را لازم داريم كه تربيت بشوند به تربيت انسانى ، يعنى تربيت‏اسلامى . جوانها را تربيت كنيد و تعليم . همراه تعليم ، تربيت باشد . اين جوانهايى كه در آتيه بايد اين مملكت را حفظ كنند ، اين مملكت را اداره‏بكنند، اينها بايد درست تربيت بشوند و اصلاح بشوند . اسلام آن قدر كه به تهذيب اين بچه‏هاى ما و جوانهاى ما كوشش دارد ، به هيچ‏چيز كوشش ندارد . از حالا كه جوان هستيد و قواى جوانى محفوظ است ، جديت كنيد به اين كه هواى‏نفس را از نفس خودتان خارج كنيد . بهار توبه ايام جوانى است ، كه بار گناهان كمتر و كدورت قلبى و ظلمت‏باطنى ناقصتر و شرايط توبه سهلتر و آسانتر است .


از جوانان ، دختران و پسران مى‏خواهم كه استقلال و آزادى و ارزشهاى انسانى را ،و لو با تحمل زحمت و رنج ، فداى تجملات و عشرتها و بى‏بند و بارى‏ها ، وحضور در مراكز فحشا كه از طرف غرب و عمال بى‏وطن به شما عرضه‏مى‏شود ، نكنند . آنهايى كه مى‏خواستند ما را غارت كنند ، در طول تاريخ و در طول اين پنجاه وچند سال، كوش كردند كه جوانهاى ما را بى‏تفاوت بار بياورند . شما جوانان مسلمان لازم است كه در تحقيق و بررسى حقايق اسلام ، در زمينه‏هاى سياسى ، اقتصادى ، اجتماعى و غيره اصالتهاى اسلامى را در نظر گرفته ، وامتيازاتى كه اسلام را از همه مكاتب ديگر جدا مى‏سازد فراموش نكنيد .


بايد جوانان ما بدانند ، تا معنويت و عقيده به توحيد و معاد در كسى نباشد ،محال است از خود بگذرد و در فكر امت باشد . شما جوانان برومند ، شما محصلين ارجمند كه اميد من هستيد و نويد من هستيد ، بايد در هر جا كه هستيد، در هر جايى از ايران كه هستيد بايد بيدار باشيد ،با بيدارى از حقوق خودتان دفاع كنيد . بايد جوانهاى ما ، پيرهاى‏ما ، زنهاى ما ، مردهاى ما و بچه‏هاى ما ، همه درراه اسلام ، براى عزت اسلام ، براى عزت ميهن خودشان و براى عزت قرآن كريم‏فداكارى كنند . شما اى جوانان عزيز ! ياس به خود راه ندهيد ؛ حق پيروز است . به نيروى شما جوانها بايد اين مملكت اصلاح بشود .


چقدر موجب افتخاراست كه جوانهاى برومندى در مملكت ما ، در خدمت‏اسلامند . اين تحولى كه در جوانهاى ما، در انسانها ، آنهايى كه متعهد هستند پيدا شده‏است ، اهميتش بيشتر از آن تحولى است كه در مملكت پيدا شده است . شما جوانان كه اميد من هستيد و نويد من هستيد ، كوشش كنيد و وحدت كلمه‏خود را حفظ كنيد . بر شما جوانان ارزنده اسلام كه مايه اميد مسلمين هستيد لازم مى‏باشد كه ملتهارا آگاه سازيد ، و نقشه‏هاى شوم و خان و مانسوز استعمارگران را برملا نماييد .


بر شما جوانان روشنفكر است كه از پا ننشينيد تا خواب رفته‏ها را از اين‏خواب مرگبار برانگيزانيد ،و با فاش كردن خيانتها و جنايتهاى استعمارگران وپيروان بى‏فرهنگ آنها ، غفلت‏زده‏ها را آگاه نماييد . شما نسل جوان موظف هستيد غربزده‏ها را از خواب بيدار كنيد و فجايع حكومتهاى‏ضد انسانى آنها ، و اعمال آنها را برملا نماييد . بعضى از جوانهاى ما تمام حيثيت ملى خودشان را ، فداى غرب كردند ، و اين‏شكست روحى بود كه براى ما از همه شكستهايى كه داشتيم بالاتر بود . گمان نكنند جوانهاى ما كه هر چه هست در غرب است و خودشان چيزى ندارند !


[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (7)

چهارشنبه 4 بهمن 1396
15:24
َAGg

عدالت اجتماعى

ملت ايران خواستار عدالتند و آزادى و استقلال ؛ و معتقدند جز در سايه اسلام وبا قوانين اسلام به آن نمى‏رسند .


عدالت را اجرا كنيد، عدالت را براى ديگران نخواهيد ، براى خودتان هم‏بخواهيد .


عدل از هر كس صادر بشود عدل است ، و جرم و جور از هر كس صادر بشود جرم‏است .


خروج از اعتدال و عدالت الهى و صراط مستقيم ، انحراف است و اجتناب از آن‏وظيفه‏اى الهى است . به جهانيان بگوييد، در راه حق و اقامه عدل الهى و كوتاه كردن دست مشركان‏زمان بايد سر از پا نشناخت ، و از هر چيزى حتى مثل اسمعيل ذبيح الله گذشت كه حق جاودانه شود .


[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (6)

سه شنبه 3 بهمن 1396
15:10
َAGg


حمايت از مستضعفان و محرومان

طريق اسلامى اين است كه مستضعفين را حمايت كنند . ما به پيروى از اسلام بزرگ ، از جميع مستضعفين حمايت مى‏كنيم .


گمان نمى‏كنم عبادتى بالاتر از خدمت به محرومين وجود داشته باشد . دوستان عزيزم ! خود را براى خدمت به اسلام و ملت محروم مهيا كنيد ؛ كمر به‏خدمت بندگان خدا كه خدمت به خداست ببنديد .


به همه در كوشش براى رفاه طبقات محروم وصيت مى‏كنم كه خير دنيا و آخرت‏شماها در رسيدگى به حال محرومان جامعه است . چه نيكوست كه طبقات تمكن‏دار ، به طور داوطلب براى زاغه و چپرنشينان‏ مسكن و رفاه تهيه كنند؛ و مطمئن باشند كه خير دنيا و آخرت در آن است .


و ازانصاف به دور است كه يكى بى‏خان و مان ، و يكى داراى آپارتمانها باشد . ما آن روز عيد داريم كه مستمندان ما ، مستضعفان ما به زندگى صحيح رفاهى و به‏تربيت صحيح اسلامى - انسانى برسند . آنچه مهم است اين است كه آن قشر مستضعف بيشتر مورد نظر باشد . خدا نياورد آن روزى را كه سياست ما و سياست مسئولين كشور ما ، پشت كردن‏به دفاع از محرومين و روآوردن به حمايت از سرمايه‏دارها گردد .


اسلام براى مستضعفين آمده است و اول نظرش به آنهاست . اين قرن - به خواست‏خداوند قادر - قرن غلبه مستضعفان بر مستكبران ، و حق برباطل است . به مستضعفان و مستمندان و زاغه‏نشينان كه ولى نعت ما هستند خدمت كنيد . پيش خداى تبارك و تعالى كمتر خدمتى است كه به اندازه خدمت به زاغه‏نشينان فايده داشته باشد .


[ بازدید : 253 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (5)

سه شنبه 3 بهمن 1396
15:07
َAGg

كاخ‏نشينان و كوخ‏نشينان

ما بايد كوشش كنيم كه اخلاق كاخ‏نشينى را از اين ملت بزداييم . اكثر اين خويهاى فاسد از طبقه مرفه به مردم ديگر صادر شده است . طبع كاخ‏نشينى منافات دارد با تربيت صحيح ، منافات دارد با اختراع وتصنيف و تاليف و زحمت .


ما وقتى كه در مذهب خودمان ملاحظه مى‏كنيم كه فقه ما آن طور غنى است ، وفلسفه ما آن طور غنى است ، مى‏بينيم اشخاصى كه اين فقه را به اين غنارساندند ، و آن اشخاصى كه اين فلسفه را به اين غنا رساندند كاخ‏نشنان‏نبودند ، كوخ‏نشينان بودند . تزلزلى كه در بين كاخ‏نشينها هست در بين كوخ‏نشينها نيست ؛ آرامشى كه اين‏طبقه محروم دارند ، آن طبقه‏اى كه به خيال خودشان در آن بالاها هستند ندارند .


ما در طول مشروطيت از اين كاخ‏نشينها خيلى صدمه خورديم . مجلسهاى ما مملواز كاخ‏نشين بود ، و در بينشان معدودى بودند كه كوخ‏نشينها بودند ؛ و همين‏معدودى از كوخ‏نشينها بودند كه خيلى از انحرافات جلوگيرى مى‏كردند . ما - بحمد الله - امروز همه دست اندر كارهايمان كاخ‏نشين نيستند ، دولت‏ما يك دولت كاخ‏نشين نيست . آن روزى كه دولت ما توجه به كاخ پيدا كرد ،آن روز است كه بايد ما فاتحه دولت و ملت را بخوانيم . آن روزى كه رئيس جمهور ما - خداى نخواسته - از آن خوى كوخ‏نشين بيرون‏برود و به كاخ‏نشينى توجه بكند ، آن روز است كه انحطاط براى او و براى‏كسانى كه با او تماس دارند پيدا مى‏شود .


كاش كاخ‏نشينان حال دردمندان ما را مشاهده مى‏كردند ، تا به جنايات دولت‏جبار آمريكا دامن نزنند ! شما طبقه جوان برومند زاغه‏نشين ، بر آن اشخاص كاخ‏نشين شرافت داريد ، وشما هستيد كه اسلام را حفظ كرديد . يك موى سر اين كوخ‏نشينان و شهيد دادگان به همه كاخها و كاخ‏نشينان‏جهان شرف و برترى دارد . اين پايين شهريها و اين پابرهنه‏ها- به اصطلاح شما ! - اينها ولى نعمت ماهاهستند . اگر همراهى اين توده‏هاى محروم نبود ، حكومت نمى‏توانست برقرار باشد .


اگر نبود / اين / همت اين محرومان و همت اين روستاييان و همت اين جنوب‏شهريها ، اگر نبود اين ، نه رژيم سابق ظلمش از بين رفته بود و نه ما درمقابل مشكلات مى‏توانستيم مقاومت كنيم . آنهايى تا آخر خط با ما هستند كه درد فقر و محروميت و استضعاف را چشيده‏باشند .


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (4)

سه شنبه 3 بهمن 1396
15:05
َAGg

كار و كارگر

حيات يك ملت مرهون كار و كارگر است .


كارگران از ارزشمندترين طبقه و سودمندترين گروه در جامعه‏ها هستند . چرخ عظيم جوامع بشرى ، با دست تواناى كارگران در حركت و چرخش است .


روز كارگر روز دفن سلطه ابر قدرتهاست .


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (3)

سه شنبه 3 بهمن 1396
15:02
َAGg

كشاورزى

ايران مملكتى است كه كشاورزى او بايد كشاورزى غنيى باشد .


شما كشاورزان كه بزرگترين پشتيبان ملت هستيد ، بايد به كار كشاورزى خودتان‏ ادامه بدهيد . الان مى‏دانيد كه ما محتاج به خارجيم راجع به مواد غذايى ، بايد خودمان اين راجبران بكنيم ، و اين به همت كشاورزان ماست . در هر كشور كارگر و كشاورز اساس آن كشور هستند ؛ اساس اقتصادى كشور بسته‏به كار كارگر و كشاورز است .


كشاورزان و كارگران اساس استقلال كشورند . اصلاحات ارضى كه ما خواستارش هستيم ، كشاورز را از محصول كارش بهره‏مندخواهد ساخت ، و مالكانى را كه بر خلاف قوانين اسلامى عمل كرده‏اند مجازات‏خواهد كرد . جهاد كشاورزها اين است كه كشاورزى‏شان را تقويت كنند .


[ بازدید : 222 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح الله (2)

سه شنبه 3 بهمن 1396
14:57
َAGg

بازار و سرمايه

الان بازار كه در دست بازاريهاى به ظاهر متدين است ، به اسم اين كه حالاديگر كسى نيست كه به ما فشار بياورد و بگويد نرخ كذا ، نبايد اجحاف‏ بكند ، با حاكم وقت است كه جلوگيرى كند .

اسلام نه با سرمايه‏دارى ظالمانه و بى‏حساب ، و محروم‏كننده توده‏هاى تحت‏ستم‏و مظلوم موافق است ،بلكه آن را به طور جدى در كتاب و سنت محكوم مى‏كند ومخالف عدالت اجتماعى مى‏داند... و نه رژيمى مانند رژيم كمونيسم و ماركسيسم لنينيسم است كه با مالكيت فردى مخالف و قائل به اشتراك مى‏باشند .


[ بازدید : 228 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قصار روح االله (1)

سه شنبه 3 بهمن 1396
14:55
َAGg

بازگشت متخصصان به كشور

آغوش كشور و انقلاب ، هميشه براى پذيرفتن همه كسانى كه قصد خدمت و آهنگ‏ مراجعت داشته و دارند گشوده است ، ولى نه به قيمت طلبكارى آنان از همه ‏اصول .


[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تبر بر دوش با توحید ابراهیم می آییم
کمیته خوراسگان؛ سرشار از مطالب ارزنده،مهم و بصیرتی...
به همراه عکس های دو چرخه سواری های کمیته ی دوچرخه سواری خوراسگان
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کمیته خوراسگان است. || طراح قالب avazak.ir
قالب وبلاگ
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]